Naručivanje preko SveZaKucu.rs - Otvoreno.rs POMOĆ
Warning: Undefined variable $__META_KEYWORDS__ in /home/otvoreno/public_html/www/html-include/metas.php on line 45

Warning: Undefined variable $__META_DESCRIPTION__ in /home/otvoreno/public_html/www/html-include/metas.php on line 75

Kako se kupuje na internet prodjnom mestu www.Otvoreno.rs

Sve cene, na sajtu, su sa uračunatim PDV-om i ažurne su. Na stranici svakog proizvoda nalazi se cenovnik dostave. Cena dostave se obračunava u zavisnosti od mase artikala. Ukoliko narudžbenicu čini više artikala, masa za dostavu je zbir njihovih masa. Troškovi pakovanja iznose 30 dinara po narudžbenici, odnosno 125 dinara ukoliko je u pitanju pakovanje kao poklon (ukrasni papir). Na internet prodajnom mestu www.Otvoreno.rs NE POSTOJE SKRIVENI TROŠKOVI !

Naručivanje preko Otvoreno.rs je brzo i veoma jednostavno.

Prvo je potrebno da se registrujete, zatim pronađete proizvod(e) koje želite da kupite i dodate ga u korpu. Dalje pratite uputstva, navedete ime prezime, ili ime firme i PIB, adresu za isporuku i sl. Kada završite unos ovih podataka, biće kreirana vaša narudžbenica. Svi podaci vezani za narudžbenicu automatski će biti prosleđeni na vašu email adresu.

Email koji ste dobili sadrži sve podatke o narudžbenici, šta ste naručili, kako će biti upakovano, kada ćete dobiti pošiljku, koliko iznose troškovi dostave i sl. Ukoliko ste za način plaćanja izabrali opštu uplatnicu ili e-banking, potrebno je da izvršite uplatu na naš tekući račun prema uputstvu koje se takođe nalazi u emailu. Ukoliko ste izabrali da narudžbenicu platite pri preuzimanju - pouzećem - e-mail poruka je informativnog karaktera, kada će roba stići i koliko treba platiti kuriru.

Po prijemu vaše uplate na email adresu stići će obaveštenje da je uplata prispela i da je u toku priprema pošiljke. Čim vaša pošiljka bude spremna (vreme slanja) i predata kurirskoj službi koja vam je uručuje, dobićete email da je pošiljka poslata. Sutradan, od momenta prispeća email poruke da je pošiljka poslata, pošiljka će vam biti uručena. Prilikom prijema pošiljke ne plaćate ništa jer ste sve platitli unapred, ukoliko nije pošiljka koju plaćate pouzećem. Ukoliko, nikoga ne bude na adresi pošiljka će biti ostavljena u lokalnoj pošti, a vama će u poštanskom sandučetu biti ostavljen izveštaj za njeno podizanje - ovo se odnosi na kurirsku službu Post Express. Pošiljka ostaje 5 dana u pošti nakon čega se vraća nama. Ukoliko ne dobijete pošiljku u navedenom roku obavezno nas obavestite kako bismo odmah rešili zastoj. Ukoliko Vas kurir ostalih kurirskih službi (City Express, Daily Express...) ne pronađe na adresi pokušaće telefonskim putem da Vas kontaktira i dogovori vreme isporuke.

Uz pošiljku dobijate račun koji treba da sačuvate zbog ostvarivanja prava na garanciju i garantni list (ukoliko proizvod podleže garanciji). Ukoliko proizvod iz bilo kog razloga nije ispravan ili je oštećen čim ga dobijete, odmah nas obavestite. U prvih 14 dana mi ćemo izvršiti zamenu proizvoda u najkraćem, mogućem roku osim ukoliko uređaj nije pokvaren ili oštećen neadekvatnim rukovanjem ili drugim okolnostima koje su navedene na garantnom listu. Ukoliko kasnije u garantnom roku, eventuelno, dođe do kvara obratite se ovlašćenom servisu čiji se kontakti nalaze na garantnom listu.

Sve informacije vezane za narudžbenice, predračune, račune i sl. možete uvek pratiti i na svojoj KORISNIČKOJ STRANI. Link se nalazi na vrhu i dnu svake stranice sajta. Sve Za Kuću D.O.O. u arhivi čuva sve račune kupaca, ukoliko izgubite originalan primerak računa možete od nas zahtevati izdavanje kopije računa.

Ukoliko ne uspete da napravite narudžbenicu na ovaj način, imate mogućnost telefonskog naručivanja - i tada vam je neophodna email adresa i ne možete naručiti proizvode na kojima piše da su rasprodati. Pratite uputstvo o telefonskom naručivanju koje je prikazano na stranici svakog od proizvoda.

Izjava o zaštiti privatnosti

Sve Za Kuću d.o.o. obavezuje se se da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima / kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

napomena:
U ovom trenutku možete platiti na tri načina: opštom uplatnicom u banci ili pošti, eBankingom ukoliko ga imate na svom tekućem računu ili pouzećem. Kako to da uradite detaljno je objašnjeno u emailu koji dobijate po pravljenju narudžbenice. Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem emaila support@Otvoreno.rs .

Zahvaljujemo se na ukazanom poverenju i budite sigurni da sa druge strane ekrana sedi tim ljudi koji će učiniti sve što je u njihovoj moći da kupovina prođe brzo, glatko i prijatno, ali, i tim ljudi koji će brzo i efikasno reagovati ako slučajno dođe do bilo kakvih problema.

Srdačan pozdrav,
Otvoreno.rs